21 veljače 2008

Stasam :)

Sam išla van opet.....super je sad.....Baš se dobro osjećam. Čak sam se frajerisala jer ne znam gdje mi je nestao reflektirajući pa ne zabavljam izgledom vozače oko sebe :) Na Goricu sam krenula, skrenula na aerodrom pa lijevo desno u Goricu pa nazad za Zagreb. Sam kaj me auti mass pretiču.
Čini mi se da samo autobusi i kamioni poštuju ograničenje.
Vozači su ustvari pravi wannabe anarhisti, kao, jebeš zakon, i to.

Neki dan sam upoznala tipa koji je na prvu djelovao sasvim normalno. A onda sam shvatila da ga uopće ne razumijem. Sa ogromnim osmjehom i blještavim zubima je pričao kako je on počeo voziti:"Ušao sam u Kaptol Kargo sa papirima od kredita i rekao da hoću ER-6n".
Bez položenog vozačkog, bez opreme, odmah na novi motor.
Naravno da su mu prodavači pokušali objasniti da to nije igračka, ali je on kao pravi muškarac na pravoj "Big Boys Toy" sjeo i pokušao krenuti nekih 5 puta, ali mu se motor gasio, a kada je napokon uspio, onda je kružio oko dućana. Da se malo nauči voziti.

Kako sam shvatila iz priča starijih vozača(vozačice baš i nisam upoznala), nekako pametnije ispada krenuti polako i na početku sa rabljenim motorom, jer su vjerojatni padovi(kaže se da se motoristi/ce dijele na one koji su imali pad i one koji nisu). Pa zato on meni djeluje nesuvislo.

On je pričao o hrabrosti, adrenalinu i slično. Rekla sam mu da su to notorne gluposti i da te karakteristike spadaju u neke druge djelatnosti, odnosno one pri kojima ne postoji mogućnost ugrožavanja ljudi oko sebe.

I prijateljici, koja nam je zajednička, sam rekla kako je on tipičan primjerak osobe koju motoristi nazivaju idiotom (naravno da planira kupiti CBR), na što je on odgovorio da sam ja tipičan primjerak onoga što ostali motoristi nazivaju pičkicom.

Pa si ti misli.

I naravno da ga cuga ne smeta pri vožnji: "Onda tek motor ide". Sa istim onim blještavim osmjehom i krasnim velikim očima.

Nema komentara: