10 veljače 2008

Još jedna..

Malo me prehlada vreba, pa sam mislila doma ostati, ali po mene je došao z750s, i nisam mogla odoljeti! Do Jakovlja, lagana vožnja; siroti frend me na jednom semaforu pozvao do sebe, da mi kaže da "dam malo tog gasa" :) Veli on; "Pa auti me prestižu, kaj je tebi"?
Ja po gradu 40, van grada max80kmh. Ne bi brže. Ne sad još... Ali dobro, imao je strpljenja :)
Super je bila vožnja, samo sam se opustila tek na povratku. Na putu tamo mi je dva puta riknuo.. Spojku prerano pustim, i ode sve u vražju. Na semaforu, naravno.
Tak da reflektirajući stvarno ima smisla, iako primjećujem da je to ljudima predmet sprdnje i čak me odgovaraju od istog.... Ali mislim da nikako nisu u pravu, pa ne reagiram pretjerano.
Toliko.

Broj komentara: 8:

marry kaže...

Vozila sam se neki dan. Pobogu pa ledeno je!!! Kako uspijevaš???

Unknown kaže...

Samo tako,zmaj! Uzivaj na toj svojoj zvijerki i btk,ne?
Iako mi je buraz zbog toga kasnio na rucak,al ajde... Cim mi je rekao da ste otisli u voznjicu-oprostih vam grijehe!

Tebe uopće ne treba zanimat` kaj je to "bobina" kaže...

Ma, gomila opreme, i puno uzbuđenosti:) No, ne ide to u nedogled.. I za ruke JE hladno. Kad smo došli do Jakovlja, sjeli smo kod prijatelja, pa tam visili par sati u ime grijanja. Ruke baš žicaju toplinu, ali nigdje mi više nije bilo hladno.
Iako, kad meni vjetar mrsi kosu na 40kmh, i ja se čudim kak se ne smrzavam:)))

Tebe uopće ne treba zanimat` kaj je to "bobina" kaže...

MeriEn, buraz ti je car. Inače se nikom ne da vucarat se po cesti...
I rekao mi je da ti je na probi bio, htio te čut kak pjevaš pa kaj mu nisi rekla do kad ste tam, kad te već napokon išo´ poslušat?

Ei, a kaj ti je btk?

Unknown kaže...

Joj,pa bio je on već na probi,kaj melje...
Rekla sam mu do kad je,al eto morali smo ju skratit zbog neočekivanih evenata,kaj ćeš...


BTK? Boli te k***

:-D

Tebe uopće ne treba zanimat` kaj je to "bobina" kaže...

:)))

V. kaže...

Eheej, Dina, evo samo sa te pozdravim ;)
(vjekica)

Tebe uopće ne treba zanimat` kaj je to "bobina" kaže...

Hei, V!
Lepo te čitat :)
Je sve ide kak spada?