21 siječnja 2008

Ni to sve ot servisa bilo, ima još :)

Došle su i svjećice na red..ova gore je, nravno, stara, izvađena. Koliko sam shvatila, to je valjda "najredovitije". Vražje su te male spravice, moram primjetiti... Pri svakom ciklusu od četiri takta, točnije, zero prije G.M.T, oliti gornje mrtve točke, (laički rečeno) bobina našoj svjećici "pošalje" napon, koji ova grune u smjesu(goriva i zraka) i tako nastaje "ekspanzija". Ta snaga potiska zapaljene smjese je ono što je karakteristike SNAGE MOTORA! Znači, to malo, da prostite, djubre:) ima nevjerojatnu odgovornost! Naravno da, pošto pričamo o mehanici, elektrici, sve ima svoju funkciju, ali kad je to tako mala, mala, sitna, dražesna stvarčica...


Na KLEu je trebalo još zamijeniti ulje, provjeriti antifriz, čekirati karburatore i ventile, pošto je motor u "praznom hodu" imao neujednačen ritam.. I Robi nam je sredio ručice, pošto je i na gasu i na spojki bilo lufta pri okretanju.
Ja niti ne mogu primjetiti neku razliku u radu motora, pošto se (da, frka me izać´ na cestu) vozim samo po poligonu, no primjetila sam učinak podešavanja ručica, i zvuk mi je puno ljepši kad ga ostavim u "praznom hodu". Buraz veli da ide ko´ blesav, i da puno bolje "komunicira". Čak je izjavio da možemo zaboravit na stari motor. Ovo je nešto drugo. Sasvim drugo.




Nema komentara: