24 ožujka 2008

Opal mi je :)

Samo se spustio. Mislim, nije sam, nisu mašine još toliko pametne, radi se o najjednostavnijem nesnalaženju. Mom.
Ulazim dakle u dvorište meke travnate površine, na par mjesta na ulazu su grabice od kamionskih guma, ali ima sasvim dovoljno prostora za prolaz.
Dođem, zaustavljam se, spustim noge, prođu brat i dragi, spuštam u prvu i krećem,
ALI ne krećem!
Pada mi motor.. :)
Kukulele.
Na desnu stranu, samo se spustio. Na sreću, žmigavac nisam zdrobila jer je taman upal u grabicu jednu. Skužim kaj se desilo (jer, majke mi, nisam mislila da bu opal, ja sam se spremala krenut!) pa mu ubijem struju, dragi vidi da nekaj curi, smrdi benzin- priznajem, malo me bilo frka, al me Robi pripitomio kad sam ga nazvala, iberlauf je ključna riječ :)
e,SAd, Goran mi je pričao kako bi bilo pametno da koji put probam podignuti motor sa zemlje, da skužim tehniku i ne brukam se pa sam to krenula radit. Al momci nemaju mira kad vide djevu u nevolji, odmah im se odjeća pretvara u sjajnu odoru, vade svoje mačeve i prijete neprijateljima! Zapomagala sam :" NEMOJTE, NEMOJTE, DAJTE DA BAR PROBAM SAMA!", ali uzalud....Demonstracija snage je bila izvršena i motor je bio osovljen u vertikalu.
Težak je, u ono neš vremena kaj mi je bilo prepušteno da otkrijem koliko je izvedivo podići ga sa poda, činilo se nemoguće.
Za mene.
Mislim da se moram zjačat.
Uostalom, tam po tom imanju kaj smo radili....dečki mogu radit ko budale.
A kad sam im došla uskočit malo, probat kopat jame, Varga mi je izbijao zemlju sa lopate svojom lopatom i kada je on vadio, bacao bi meni po nogama zemlju :) Budala blesava :) Bilo je urnebesno zabavno, ali sam skužila da je to, ah.....surova stvarnost :) Kada žena pokušava obaviti "muški posao", doživljava je se neozbiljno:)

Sigurno, da je situacija takva da je činjenica da sam iskopala jama za cijeli šljivik, prepustili bi mi kopanje, ali ovako, moje ruke su se mogle pozabavit samo rezanjem bršljena.

Iako, kad je padao mrak i morali smo brzo završiti, nitko se nije bunio na moje jame i istovaranje gnojiva. Sama sam se iznenadila koliko mi to ide i koliko mi se sviđa.

Zabavan je bršljen, al kopanje jama je rokenrol!!!


1 komentar:

Unknown kaže...

Zmaju moj, ne znaju oni tebe i zato ti pomažu :-) Da te znaju ko ja... Ne bi prstom makli stoga ne očajavaj i prihvati ulogu "dame u nevolji" :-D
Neg, kaj ste opet išli k tebi? Pa kak me nisi zvala...