08 veljače 2008

VOŽNJA! I ČOK. ODNOSNO, GDJE JE? :) :) :) :) :)

U srijedu i četvrtak, iako su bili sunčani dani, nisam mogla odoljeti ponudi dečka da idem s njim u kamionu do Poreča, pa Trogira i nazad, tak da nije bilo niš od vožnje, ali sam danas napokon sjela na kleića i sama "izašla" na cestu.
Situacija- sjedim na ugašenom motoru sa reflektirajućem prslukom ispred kuće i nemam pojma di je čok.
Htjela sam propast´ u zemlju.
Nisam ja imuna na to kaj ´zgledam ko klaunček i još ko kokoš nabadam po prekidačima na volanu....
Uz to bi se pojela od noktiju jer se osjećam tako prokleto nesposobno. Idem vozit prekrasnog kavića i ne znam NAJOSNOVNIJE! Okej, tješim se, do sada me buraz dopeljavo na poligon pa ja ustvari nisam ni imala posla sa čokom ali jebote....
SOS poziv frendu...riješeno. Bože(još ću postat vjernica u takvim situacijama), pa to je nevjerojatno.

Uglavnom, okej je bila vožnja, samo mi je dvaput crko´.. Inače me dost muči kaj kad se zaustavljam, kočim i držim spojku, usput spustim u ono kaj mi se čini da je prva, jer polugica mjenjača ne ide niže, i onda kad pokušavam krenut, ispadne da sam u drugoj ili ako imam vremena prebacivat, da otkrijem di je vražji neutral, onda me zajebava i ne svijetli. Ili ja jednostavno ne mogu prebacit u dotični. Ali mi nije jasno zašto i kako...
Dobro, bar mi još niko´ nije trubio, relativno brzo se snađem.
Mislim da me prsluk spašava.... ...

2 komentara:

marry kaže...

hmm, mislim da bi trebala provjeriti onaj mali okidac kojim se namjestaju okretaji na motoru, mozda je na premalo ili na previse.;)

Tebe uopće ne treba zanimat` kaj je to "bobina" kaže...

Mali okidačić :)
Ma nije, sam mi je gruvi u glavi, pa pustim spojku prerano, jer mi je napeto, pa se ne koncentriram.

Ili mi zablješti u oko moj famozni RAVE ON reflektirajući prsluk :)))

Ma, ajde, barem je donji dio kacige dovoljno isturen da nemrem vidjet F.R.P., inače bi ziher brzo odustala od istog :)