04 veljače 2008

Ma, vozila sam!

Instruktor mi se smilovao :) Srela sam ga na poligonu, i žicala da idem iza njega dok je sa učenikom u autu- ispred sam na kraju vozila.. Na savjet iskusnijih sam stavila reflektirajući prsluk (:) i bila urnebesno uočljiva. Pošto on inače sanja o Hayabusi, a do nedavno je vozio Suzukija, jurilicu, onda je njemu bilo super zanimljivo mene odvuć na autocestu( nisam išla prek 90-100kmh, ne osjećam se ugodno) pa me na prvom semaforu pitat jel sam se smrzla i jel me bilo frka :) Iako, moram priznati da i nije koliko sam mislila da bude. Doduše, više nesavladivo nego frka. Kasnije, u razgovoru sa burazom sam saznala da niti on, prije nego kad je sa mnom, nije išao do stotke.
...
No, drago mi je da sam se napokon odvukla na cestu, prešla taj blesavi strah. Naravno da nisam sad neustrašiva, ali sam spremna opet :) Odlično se osjećam. Volim taj motor, baš jako.

Nema komentara: