31 ožujka 2008

Želje i pozdravi! :)

Sama na sebe ponosna

Kao što sam pisala, sad se više vozim pa manje pišem. Zadovoljna sam vožnjom, svaki dan je sve zabavnije pa mi se tako i dogodilo da sam danas na putu za Galženicu ostala bez benzina jer KLE nema prekrasan mjerni instrument tanka :) Pa motor promijeni zvuk, jako bruji, zvuči kao da kašlje ispušne plinove, ne prima gas, usporava i na kraju pri zaustavljanju komotno zaključujem da kočim sa ugašenim motorom koji nema kaj vuć´:) I sve to na Velikogoričkoj, prije skretanja za Odru :)
Trebalo je samo okrenuti na rezervu- nije bilo problema, ali mi je došlo nezgodno i neočekivano.
No, bila sam sretna ko´ tranzistor nakon što sam vozila sa Vargom navečer pa je rekao da je moja prva vožnja s njim(ona do Jakovlja, za koju svima spomene kako sam po Bolonji vozila 40kmh(iako to nije istina, išla sam 60:) i "samo" 3 puta mi se na semaforu ugasio motor:))))u usporedbi sa ovom danas "nebo i zemlja". Drago mi je da uspijevam. Osjećam se sigurno i znam kaj, kad i zakaj radim. To, mislim da je super.

Krštenje

Na kiši.
Prijatelj koji je u klubu, Silverima, me zvao na motorijadu u subotu, na što sam pristala doći, što je bio neizjerno zanimljiv moment jer me na Škorpikovoj ulovila kiŠa, došla sam među hrpu bajkera u svom F.R.P (famoznom reflektirajućem prsluku:) i na kraju, bila mi je to posve nova situacija pošto nikada prije nisam na motorijadi bila trijezna. Tako dugo. Niti pila sok. Niti mineralnu.
Cijela večer mi je bila mnogostruko krštenje :)
Bilo je odlično.

Zahvala

Gazdama birtija u kojima sam snimila neke od fotki za kalendar koji će biti izložen na izložbi!

"G.P.", Karlovac

"D", Karlovac

"ENDURO", Karlovac

"SAN ANTONIO", Sesvete


Postoji još veliki broj divnih "biker friendly" birtija dosljedno uređenih, postoji još par servisa za koje sam čula da imaju suludo dobre reklame, no vozila sam udaljenosti u okviru svojih mogućnosti. Naravno da je percepcija vlastitih mogućnosti uvijek diskutabilna, no ovo je bila procjena koju sam smatrala ispravnom. Dalje od tog me bilo trta :)

Nema komentara: